If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Светва дюзата като съм на скорост и върна газта.. Изписва следните грешки....
Не казвам че е от нея,но при тези странни грешки,трябва да се проверяват доста неща
Според теб от къде трябва да се започне не те карам да изразиш точно мнение ако се колебаеш но е така какво ти идва на Ум че е нужно да се провери и да се вземе под По особено внимание иначе колата до преди това си вървеше идеално нито е пушела нито некакви други ядове е създавала. Има ли шанс тези грешки да идват от Въпросния Регулаторен клапан за горивото..
Според теб от къде трябва да се започне не те карам да изразиш точно мнение ако се колебаеш но е така какво ти идва на Ум че е нужно да се провери и да се вземе под По особено внимание иначе колата до преди това си вървеше идеално нито е пушела нито некакви други ядове е създавала. Има ли шанс тези грешки да идват от Въпросния Регулаторен клапан за горивото..
Ще отговоря вместо него - ДА, някои. Но явно този клапан е сдал багажа щом не разтоварва. А може и цедката да му е запушена. Но първо трябва да си оправиш налягането на горивото
Ще отговоря вместо него - ДА, някои. Но явно този клапан е сдал багажа щом не разтоварва. А може и цедката да му е запушена. Но първо трябва да си оправиш налягането на горивото
чакаи малко ся... ти казваш че е от него ама първо да си оправя налягането.. та нали тои Управлява налягането. А ремонтира ли се ( чисти ли му се тая цедка) както каза ти или
чакаи малко ся... ти казваш че е от него ама първо да си оправя налягането.. та нали тои Управлява налягането - точно де, него. А ремонтира ли се - аз не те съветвам ( чисти ли му се тая цедка - ДА) както каза ти или
Виждам, че не си специалист и електричар. Затова рискуваш и сменяш датчика. Гледаш налягането. Ако двете криви се изравнят - добре. Ако ли не - имаш и другаде проблем. Знам, че звучи гадно, но виждам не си специалист и си на риск печели, риск губи. Аз бих направил други неща преди да го сменя, но ти няма да можеш
Виждам, че не си специалист и електричар. Затова рискуваш и сменяш датчика. Гледаш налягането. Ако двете криви се изравнят - добре. Ако ли не - имаш и другаде проблем. Знам, че звучи гадно, но виждам не си специалист и си на риск печели, риск губи. Аз бих направил други неща преди да го сменя, но ти няма да можеш
Ти би направил... Епа аиде обясни.! Аз мисля че форума е за това да дава полезни съвети с цел запознаването на не компетентни с даден въпрост от такива които уш знаят и исказват своята гледна точка.. А що се отнася до графиките то маистора ми каза че е от него и ми показа графиките и смятам че човека си разбира. Обясни ти какво мислиш че трябва да направа с твои думи... не жали химикала и тетрадката...
Ти би направил... Епа аиде обясни.! Аз мисля че форума е за това да дава полезни съвети с цел запознаването на не компетентни с даден въпрост от такива които уш знаят и исказват своята гледна точка.. А що се отнася до графиките то маистора ми каза че е от него и ми показа графиките и смятам че човека си разбира. Обясни ти какво мислиш че трябва да направа с твои думи... не жали химикала и тетрадката...
Ох, Маке. Не е лесно да го обясня. Трябва ти и мултицет, и познания по електричество и електроника, и по с-мата на двигателя ти. Ако беше от Сф. щеше да е лесно - има и сервизи, а и аз бих ти помогнал. Но тук няма как да ти обясня, повярвай. Не си мисли, че се изтъквам. Затова най-лесното за теб е - вземи един датчик на старо и пробвай.
А твоят майстор ако наистина е майстор трябва да може да ти каже твърдо какво е. Иначе не е майстор
Първо задължително бих проверил захранванията и масите на ЕКУ-то,влезте с диагностиката и вижте какъв волтаж показва на ЕКУ-то,ако играе,не е стабилен,пада под 11-12 волта,търсете проблема.Казах ти тези грешки са много странни според мен,нещо шашка ЕКУ-то яко,трябва да намерите какво е
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Първо задължително бих проверил захранванията и масите на ЕКУ-то,влезте с диагностиката и вижте какъв волтаж показва на ЕКУ-то,ако играе,не е стабилен,пада под 11-12 волта,търсете проблема.Казах ти тези грешки са много странни според мен,нещо шашка ЕКУ-то яко,трябва да намерите какво е
Добре написано, но явно няма достатъчно добър спец там, Мъри. А колегата някак си не го вдява този проблем
Първо задължително бих проверил захранванията и масите на ЕКУ-то,влезте с диагностиката и вижте какъв волтаж показва на ЕКУ-то,ако играе,не е стабилен,пада под 11-12 волта,търсете проблема.Казах ти тези грешки са много странни според мен,нещо шашка ЕКУ-то яко,трябва да намерите какво е
Грешките от днешното закачане са само Р 1193 и Р 1195.. Ако искаш напиши ми скаипа ти на лични... че там да те питам некои неща или ако искаш пиши ти ( luxeon12 ) Anton Arabadgiev
Да не отварям нова тема...
Някой знае ли нещо конкретно за p1195 ?
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Нещо свързано с ЕГР показва тази грешка. На моята май показва същата от няколко месеца, излиза ли ти motor control system failure? Аз ще си я карам така още няколко дни и след това ще разкарам егр-а и най-вероятно ще загасне.
Най-вероятно незнаеш за какво става дума... Тия които знаят се надявам да пишат. ЕГР не е 100%
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment